Realizacja zamówień

1. Zamówienia wysyłane są do 3 dni roboczych. 

2. Wysyłki, które realizowane są za pośrednictwem Kuriera InPost, są najczęściej dostarczane w ciągu 24 godzin od czasu nadania w serwisie krajowym.

 

3. Wysyłki, które realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Poczty Polskiej, są najczęściej dostarczane w ciągu 48 godzin od czasu nadania w serwisie krajowym.

 

4. Wszystkie przesyłki realizowane za pośrednictwem Kuriera InPost posiadają wykupione ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za zaginięcie i uszkodzenie.

 

6. Koszt przesyłki kurierskiej jest uzależniony od wybranej formy płatności. Koszty przesyłki kurierskiej dotyczą przesyłek dostarczanych na terenie całej Polski i nie dotyczą kosztów przesyłek zagranicznych, które są ustalane indywidualnie z klientem.

Niezależnie od ilości zamówionych produktów za przesyłkę płaci się tylko raz.

 

Sposób dostawy
Forma płatności
Koszt
Kurier InPost
Przedpłata
13,00 zł
Kurier InPost
Pobranie
16,50 zł
Pocztex
Przedpłata
11,00 zł
Pocztex
Pobranie
15,00 zł
InPost Paczkomaty
Przedpłata
9,20 zł
Paczka polecona eCOMMERCE
Przedpłata
6,10 zł
E-PRZESYŁKA / Paczka48
Odbiór w punkcie
Przedpłata
9,00 zł
E-PRZESYŁKA / Paczka48
Odbiór w punkcie
Pobranie
13,00 zł
Odbiór własny
Sabipol - sklep stacjonarny
ul. Żywiecka 5
43-356 Kobiernice
Przedpłata, gotówka, płatność kartą
0,00 zł

 

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki z przyczyn uzależnionych od spedytora.

 

8. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki i jej stanu w obecności kuriera. Jeżeli w trakcie odbioru przesyłki stwierdzono uszkodzenie towaru lub jego braki Kupujący ma obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego na druku dostarczonym przez kuriera. Protokół reklamacyjny powinien zawierać wyszczególnienie zniszczonych lub brakujących towarów, datę i godzinę odbioru przesyłki, dane odbierającego i kuriera. Protokół reklamacyjny jest podstawą do żądania wymiany zniszczonych towarów na wolne od wad lub uzupełnienia przez Sprzedawcę braków ilościowych . Brak protokołu reklamacyjnego pozbawia Kupującego roszczeń z tytułu wad dostarczonego towaru w stosunku do Sprzedawcy

 

9. Pozostałe warunki szerzej omówione w Regulaminie.


Zgadzam się
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce.